چهار "یک" درمان سنتی چینی کوچک شدن کیست در PKD موفقیت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چهار "یک" درمان سنتی چینی کوچک شدن کیست در PKD موفقیت

عبدالرحمن یک مرد 57 ساله از نیجریه است، او به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک 13 سال پیش تشخیص داده شد و 5 ماه پیش کراتینین سرم خود را به بالای دروازه به بیرون که او را اذیت زیادی. بنابراین به منظور به دنبال درمان بیشتر، او را به بیمارستان ما در اکتبر 14، 2015. زیر آمد برخی جزئیات در مورد بیماری خود و درمان او در اینجا دریافت می کنند، اجازه دهید ما یک نگاه دارند در با هم.
در بدو مراجعه، است بدون درخشش در چهره اش وجود دارد، و فشار خون او بالا تا 160 / 90mmHg. پس از آن دکتر ما انجام معاینات سری برای او، گزارش آزمون نشان داده شده است که سطح کراتینین سرم خود 416umol / L بود، BUN 18.3mmol / L بود، هموگلوبین 10G / L است.
معاینه فیزیکی نشان داده شده است که اندام تحتانی خود را متورم خفیف، دور شکم 131cm بود. سونوگرافی داپلر شکم نشان داده شده است که بسیاری از کیست در کلیه او وجود دارد، بزرگترین کیست در کلیه راست خود 44x39mm بود، بزرگترین کیست در کلیه چپ خود 45x34mm بود. علاوه بر این که ما متوجه شدیم که رنگ ادرار خود را به عنوان به عنوان آب جوشانده و بدون هر گونه بوی روشن بود.
پس از تجزیه و تحلیل، دکتر ما یک برنامه درمانی برای او، که توسط طب غربی و طب چینی (چهار یک طب سنتی چینی) تشکیل شده بود ساخته شده است. به عنوان بار با رفتن، بیماری خود را به خوبی به تدریج می رود. چهره خود را تبدیل به قرمز، و فراز زندگی فشار خون را به 130-140 / 80mmHg، دور شکم به 111cm کاهش می یابد. سونوگرافی نشان می دهد که اندازه بزرگترین کیست در کلیه راست منقبض شده را به 40x30mm، اندازه بزرگترین کیست در کلیه چپ به 42x34mm کاهش یافته است. در همین حال، رنگ ادرار خود را می رود به هوای ابری، و ادرار بوی دوباره.
من باور دارم که بیماری خود می تواند به خوبی پس از یک دوره درمان کنترل می شود. من هم امیدوارم که همه بیمار PKD می تواند بیماری خود را تحت کنترل درست مثل او را بگیرد.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان خود و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: